1 Gość skarży się na smak piwa
2 Pokój 327 nie jest jeszcze gotowy, a gość już przyjechał i czeka
3 Gość skarży się, że mimo rezerwacji nie ma dla niego miejsca na parkingu
4 Gość skarży się, ze jego sałatka ma za dużo octu
5 Goście z pokoju obok robią za dużo hałasu
6 Stolik jest za mały na sześć osób
7 przeproś, że w pokoju 195 zapomniano zetrzeć kurzu
8 Gość otrzymał dobrze wysmażony stek a prosił o średnio wysmażony
9 Poinformuj, że natychmiast zajmiesz się zgłoszeniem gościa
10 W pokoju 657 jest popsuty telewizor
11 Goście zamówili,drinki 20 minut temu
12 Gość zgłasza, ze obsługa pokojowa pojawiła się po godzinie
13 Poinformuj, że macie braki w personelu
14 Gość zamówił pobudkę i nikt go nie obudził
15 Przeproś, że nikt nie przyjął jeszcze zamówienia
16 Dla gościa z pokoju 435 zostawiono na recepcji wiadomość a nikt mu jej nie przekazał
17 Gość otrzymał dopieczoną rybę
18 Gość otrzymał brudny widelec
19 Gość zgłasza, że na rachunku popełniono bład
20 Gość zgłasza, ze w jego pokoju nie jest pościelone łóżko
21 Gość się skarży , że wołowina jest za słona
22 Gościowi przy stoliku 4 podano czerstwy chleb
23 Gość zgłasza, że kelner obsługujący jego stolik był nieuprzejmy
24 Kelner nakrył brudną zastawę przy stoliku 3
25 Do obiadu gościowi przy stoliku 7 podano rozgotowane warzywa
26 Gość narzeka, że lody są zbyt wodniste
27 Obsługa sprzątająca nie posprzątała wanny i Gość nie może się wykąpać
28 Goście zamówili pokoje przylegające a ich pokoje są na dwóch różnych piętrach
29 Kelner zaplamił obrys nalewając czerwone wino
źródło: